Reklamačný poriadok getfin.sk

Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob, podmienky a lehoty na uplatnenie reklamácie zo strany klientov spoločnosti UNILEASING s.r.o. prevádzkovateľom webstránky getfin.sk, so sídlom Bezručova 1191/3, IČO: 43869190, IČDPH: SK2022505045, Registrácia : OS Trenčín, oddiel  Sro, vložka č.18600/R

1. Účel reklamačného poriadku

Cieľom tohto poriadku je zabezpečiť transparentný, rýchly a spravodlivý proces vybavovania reklamácií týkajúcich sa finančných služieb poskytovaných spoločnosťou Unileasing s.r.o..

2. Právo na reklamáciu

Klient má právo podať reklamáciu, ak sa domnieva, že:

  • Došlo k porušeniu zmluvných podmienok zo strany Unileasing s.r.o.
  • Poskytnutá služba bola chybná alebo neúplná,
  • Boli nesprávne vypočítané poplatky, splátky alebo iné finančné ukazovatele,
  • Boli porušené zákony alebo všeobecne záväzné právne predpisy.

3. Spôsob podania reklamácie

Reklamáciu je možné podať nasledovne:

  • Písomne – na adresu sídla spoločnosti: UNILEASING s.r.o., Bezručova 1191/3, 91101 Trenčín
  • E-mailom – na adresu: info@getfin.sk
  • Osobne – na adrese spoločnosti (po dohovore)

Reklamácia musí obsahovať:

  • Meno a priezvisko / názov firmy klienta
  • Kontaktné údaje (telefón, e-mail)
  • Popis reklamovanej skutočnosti
  • Dátum vzniku problému
  • Prípadne aj kópie relevantných dokumentov

4. Lehota na podanie reklamácie

Reklamáciu je potrebné uplatniť bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od zistenia dôvodu na reklamáciu. V prípade omeškania si spoločnosť vyhradzuje právo reklamáciu neuznať.

5. Lehota na vybavenie reklamácie

Spoločnosť GetFin vybaví reklamáciu:

  • do 30 kalendárnych dní odo dňa jej prijatia
  • vo výnimočných prípadoch, ktoré si vyžadujú zložitejšie prešetrenie, najneskôr do 60 dní, pričom klient bude o predĺžení lehoty informovaný

6. Spôsob vybavenia reklamácie

Po prešetrení reklamácie bude klient písomne alebo e-mailom oboznámený s výsledkom vybavenia reklamácie a navrhnutým riešením. Ak bude reklamácia uznaná, GetFin podnikne primerané kroky na nápravu.

7. Možnosti ďalšieho postupu

V prípade, že klient nie je spokojný so spôsobom vybavenia reklamácie, môže sa obrátiť:

  • Na Slovenskú obchodnú inšpekciu
  • Na Národnú banku Slovenska (v prípade finančných služieb pod jej dohľadom)
  • Na súd príslušný podľa miesta sídla Unileasing s.r.o.

8. Záverečné ustanovenia

Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňa 01.01.2025 a je verejne dostupný na webovej stránke www.getfin.sk a na všetkých pobočkách spoločnosti. Spoločnosť si vyhradzuje právo na zmeny v tomto poriadku, pričom aktuálne znenie bude vždy zverejnené na oficiálnych kanáloch.